Новият главен изпълнителен директор на концерна Renault - Лука ди Мео, продължава с гръмките си изказвания, като поредното от тях е свързано със спортната марка Alpine, която е собственост на френския производител.
Само преди дни роденият в Италия Ди Мео обяви, че 30% от продуктовата гама на Renault трябва да бъде пратена за скрап. В същото врече обаче той вижда огромен потенциал за разширяване в Alpine - бранд, който беше съживен след повече от 2 десетилетия. В неговата гама има само един модел - A110, чийто продажби през миналата година да 4835 бройки.
Ди Мео вече направи и крачка в тази посока, като ребрандира тима на Renault във Формула 1 и от новия сезон той ще се казва Alpine. Според шефа на френската компания, ако се използват разработките от състезателната програма на марката, в завода на Alpine в Северна Франция може да се роди едно мини Ferrari.
Ръководителят на Renault е на мнение, че Alpine може да се конкурира и с Porsche, като призова служителите в компания да погледнат към бъдещето и да направят малък спортен електромобил, който да предизвиква емоция. И който да покаже в каква посока върви автомобилната индустрия.
Снимка: Renault