IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault представи електрическото си бъдеще

Концептуалният Megane eVision е първият модел от ново поколение коли на ток

Компанията Renault разкри Mégane eVision - смела електрическа концепция, за която се твърди, че „преоткрива класическия хечбек“. Производството на нейния сериен вариант ще стартира в края на 2021 година.


Renault Megane eVision


Въпреки че носи името на популярния хечбек, автомобилът е изграден на електрическата платформа CMF-EV на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, която се използва и за големия SUV - Nissan Ariya. Дизайнът му пък е базиран на друг концептуален модел на Renault - Morphoz, като 95% от него ще бъде запазен при серийния вариант.

Прототипът се задвижва от електромотор с производителност 217 конски сили и 300 Нм въртящ момент, койно се захранва от батерия с капацитет 60 кВт/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч при Megane eVision отнема под 8,0 секунди, а пробегът с едно зареждане ще е 450 км.


Renault Megane eVision


Що се касае до габаритите на електромобила, те са дължина от 4210 мм, широчина - 1800 мм, височина - 1505 мм и разстоянието между двете оси - 2700 мм. По този начин концепцията на Renault почти повтаря Volkswagen ID.3, който явно ще бъде и основният конкурент на пазара.

"Mégane eVision преоткрива Mégane, а Renault преоткрива Renault. Това е само началото, предстои да предложим изцяло ново поколение натоварени с иновации електромобили. То ще се основава на платформата CMF-EV, като към днешна дата са подадени над 300 патента", заяви главният изпълнителен директор на френския производител Лука де Мео.

Още снимки на електрическата концепция на Renault - вижте в галерията:

Снимки: Renault

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    младен ( преди 1 месец )
    До 14. Ротационната маса ще е голяма заради теглото на ротора. Ако вместо мед използват друго по-леко моге да стане. Относно ротационната маса за спиране ще е добре защото може да налива повече обратно в батерията при рекуперативно спиране. Относно ускорението незнам.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Искам ел. кола с мотор във всяко колело и батерии на пода" - няма да стане, ротационната маса става много голяма заради тежкия електромотор и няма да може да ускорява и да спира. Трябва първо да измислят хем супер леки, хем мощни електромотори.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 12 То и за без пари не става!!!
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Защото се обиждат от истината, а тя е, че са слабограмотни, незаинтересовани и технически неподготвени. После се чудят защо хората не желаят да дават пари за некачественото им съдържание.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Хайде да ти вида как ще сложиш двигател и трансмисия в пода, всезнайко. В пода са батериите, както при всеки електромобил.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    младен ( преди 1 месец )
    Искам ел. кола с мотор във всяко колело и батерии на пода. И среден клас коли ще станат супер просторни.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За сравнение, само с 5 см е по-висока от Голф 7.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нещо не си разбрал. Това не е СУВ според Рено. Щяло да има такива по-късно на същата платформа. Просто батериите повдигат цялата платформа с едни 15 см.
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За дизайна - 6-ца. За другите неща ще видим.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    смешки ( преди 1 месец )
    Явно под американци вече се разбира Тесла. Никога няма да ги стигнете.