IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault представи електрическото си бъдеще

Концептуалният Megane eVision е първият модел от ново поколение коли на ток

Компанията Renault разкри Mégane eVision - смела електрическа концепция, за която се твърди, че „преоткрива класическия хечбек“. Производството на нейния сериен вариант ще стартира в края на 2021 година.


Renault Megane eVision


Въпреки че носи името на популярния хечбек, автомобилът е изграден на електрическата платформа CMF-EV на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, която се използва и за големия SUV - Nissan Ariya. Дизайнът му пък е базиран на друг концептуален модел на Renault - Morphoz, като 95% от него ще бъде запазен при серийния вариант.

Прототипът се задвижва от електромотор с производителност 217 конски сили и 300 Нм въртящ момент, койно се захранва от батерия с капацитет 60 кВт/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч при Megane eVision отнема под 8,0 секунди, а пробегът с едно зареждане ще е 450 км.


Renault Megane eVision


Що се касае до габаритите на електромобила, те са дължина от 4210 мм, широчина - 1800 мм, височина - 1505 мм и разстоянието между двете оси - 2700 мм. По този начин концепцията на Renault почти повтаря Volkswagen ID.3, който явно ще бъде и основният конкурент на пазара.

"Mégane eVision преоткрива Mégane, а Renault преоткрива Renault. Това е само началото, предстои да предложим изцяло ново поколение натоварени с иновации електромобили. То ще се основава на платформата CMF-EV, като към днешна дата са подадени над 300 патента", заяви главният изпълнителен директор на френския производител Лука де Мео.

Още снимки на електрическата концепция на Renault - вижте в галерията:

Снимки: Renault

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    До 14.Ротационната маса ще е голяма заради теглото на ротора. Ако вместо мед използват друго по-леко моге да стане. Относно ротационната маса за спиране ще е добре защото може да налива повече обратно в батерията при рекуперативно спиране. Относно ускорението незнам.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Искам ел. кола с мотор във всяко колело и батерии на пода" - няма да стане, ротационната маса става много голяма заради тежкия електромотор и няма да може да ускорява и да спира. Трябва първо да измислят хем супер леки, хем мощни електромотори.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 12То и за без пари не става!!!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Хайде да ти вида как ще сложиш двигател и трансмисия в пода, всезнайко. В пода са батериите, както при всеки електромобил.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    Искам ел. кола с мотор във всяко колело и батерии на пода. И среден клас коли ще станат супер просторни.
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много вярно. Освен пълния кош отпред, всичките сувчета вътре са като душегубка - врати големи, прозорци малки, отзад си натясно и на тъмно. Видимост назад по ъглите никаква. Общо взето трай бабо за хубост.
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Те Американците са толкова зле, че никой не може да ги стигне
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И пак всичкия чаркалак под предния капак вместо под пода. Как ще ги стигнем американците?