Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Chrysler Aspen
При появата на модела на пазара всеки автомобилен производител в САЩ имаше подобен SUV в гамата си. Клиентите така и не харесаха Aspen и производството му беше спряно през 2009 година, а Dodge върна Durango в гамата си, за да оправи бъркотията.
При появата на модела на пазара всеки автомобилен производител в САЩ имаше подобен SUV в гамата си. Клиентите така и не харесаха Aspen и производството му беше спряно през 2009 година, а Dodge върна Durango в гамата си, за да оправи бъркотията.