Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
15 от 20 | 10 неуспешни опита за смяна на марката
Chrysler Aspen
В началото на века луксозните кросоувъри ставаха все по-популярни и в Chrysler решиха да се възползват от това. За по-лесно обаче беше взет успешният Dodge Durango, който беше леко преработен, за да се превърне в Chrysler Aspen.
Още по темата:
-
В стремежа си към динамика и лукс техните производители пренебрегнаха надеждността
-
Понякога производители на спортни коли навлизат в чужди територии и резултатът е направо нелеп
-
Дори големите компании могат да сгрешат и да предложат неуспешен модел
-
Салонът би трябвало да отговаря на цената, но това не винаги е така