Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Volksagen Routan
Новият миниван получава някои от дизайнерските черти на Volkswagen, като предната част, например, която се вижда и при първия Tiguan. Като цяло обаче той не се различава кой знае колко от моделите на Chrysler, Dodge и Lancia. В крайна сметка, Routan се оказа провал и беше спрян, въпреки че продажбите му не бяха чак толкова лоши.
Новият миниван получава някои от дизайнерските черти на Volkswagen, като предната част, например, която се вижда и при първия Tiguan. Като цяло обаче той не се различава кой знае колко от моделите на Chrysler, Dodge и Lancia. В крайна сметка, Routan се оказа провал и беше спрян, въпреки че продажбите му не бяха чак толкова лоши.