Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Volksagen Routan
Това е един от най-озадачаващите автомобили, който е продукт на идеята за ребрандиране. По това време - началото на 2000-те години, Volkswagen е в партньорство с Chrysler Group и то води до появата на миниван на платформата на Chrysler RT, който е с емблема на VW и се казва Routan.
Това е един от най-озадачаващите автомобили, който е продукт на идеята за ребрандиране. По това време - началото на 2000-те години, Volkswagen е в партньорство с Chrysler Group и то води до появата на миниван на платформата на Chrysler RT, който е с емблема на VW и се казва Routan.