Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Pontiac G3/Wave
Поставянето на името Pontiac върху един от най-лошите компактни автомобили за всички времена е нещо, от което в GM вероятно още се срамуват. Всъщност, G3 беше и последният нов модел на Pontiac, преди компанията да се разпадне през 2010 година.
Поставянето на името Pontiac върху един от най-лошите компактни автомобили за всички времена е нещо, от което в GM вероятно още се срамуват. Всъщност, G3 беше и последният нов модел на Pontiac, преди компанията да се разпадне през 2010 година.