Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Pontiac G3/Wave
Използването на Chevy Aveo/Daewoo Kalos като отправна точка само по себе си е ужасна идея, но всъщност именно Pontiac G3 е най-лошият от трите модела. Причината е, че той взима всичко, с което американската марка спортни коли на GM се е превърнала в легенда и просто го изхвърля през прозореца.
Използването на Chevy Aveo/Daewoo Kalos като отправна точка само по себе си е ужасна идея, но всъщност именно Pontiac G3 е най-лошият от трите модела. Причината е, че той взима всичко, с което американската марка спортни коли на GM се е превърнала в легенда и просто го изхвърля през прозореца.