Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Cadillac BLS
Така се появи BLS, който се отличава от всички останали модели на марката по това, че е единственият Cadillac, специално проектиран за европейския пазар. Някои версии използваха 1,9-литров дизелов двигател, взаимстван от Fiat. Като замисъл BLS не беше толкова лош, но не успя да се наложи на пазари и в крайна сметка се провали.
Така се появи BLS, който се отличава от всички останали модели на марката по това, че е единственият Cadillac, специално проектиран за европейския пазар. Някои версии използваха 1,9-литров дизелов двигател, взаимстван от Fiat. Като замисъл BLS не беше толкова лош, но не успя да се наложи на пазари и в крайна сметка се провали.