Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Cadillac BLS
В началото на века General Motors сериозно се зае да лансира марката Cadillac в Европа, но не разполагаше с кола от компактния клас, който в този момент процъфтяваше. За да се бори с германските предложения в сегмента, GM се обърна към Saab, като взе модела 9-3, промени малко външния му вид и му постави емблеми Cadillac.
В началото на века General Motors сериозно се зае да лансира марката Cadillac в Европа, но не разполагаше с кола от компактния клас, който в този момент процъфтяваше. За да се бори с германските предложения в сегмента, GM се обърна към Saab, като взе модела 9-3, промени малко външния му вид и му постави емблеми Cadillac.