Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi Raider
Дори повечето от жителите на САЩ обаче не са чували за Raider, което е напълно нормално, тъй като почти никой не си купи този модел. Съответно, той беше спрян през 2009 година, когато дори в Mitsubishi се убедиха, че присъствието му на пазара е безсмислено.
Дори повечето от жителите на САЩ обаче не са чували за Raider, което е напълно нормално, тъй като почти никой не си купи този модел. Съответно, той беше спрян през 2009 година, когато дори в Mitsubishi се убедиха, че присъствието му на пазара е безсмислено.