Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi Raider
По времето, когато Mitsubishi все още имаше връзка с Chrysler, японският производител реши да предложи пикап на пазара в САЩ. Компанията реши, че няма нужда да харчи пари за разработката на нов модел и се обърна към Dodge, откъдето получи няколко бройки от модела Daкota. На тях им бяха сложени емблеми Mitsubishi и те се появиха на пазара.
По времето, когато Mitsubishi все още имаше връзка с Chrysler, японският производител реши да предложи пикап на пазара в САЩ. Компанията реши, че няма нужда да харчи пари за разработката на нов модел и се обърна към Dodge, откъдето получи няколко бройки от модела Daкota. На тях им бяха сложени емблеми Mitsubishi и те се появиха на пазара.