Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Rover CityRover
Крайният резултат беше един от най-лошите субкомпактни автомобили, които Великобритания някога е виждала. Той беше евтино направен, ужасен на качество и возия, много шумен и на всичко отгоре по-скъп от Fiat Panda. Един от бившите водещи на Top Gear - Джеймс Мей, го определи като "най-лошата кола, която някога е карал".
Крайният резултат беше един от най-лошите субкомпактни автомобили, които Великобритания някога е виждала. Той беше евтино направен, ужасен на качество и возия, много шумен и на всичко отгоре по-скъп от Fiat Panda. Един от бившите водещи на Top Gear - Джеймс Мей, го определи като "най-лошата кола, която някога е карал".