Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Mercury Villager
Бихте ли повярвали, че автомобилният производител Mercury, който е собственост на Ford, ще си сътрудничи с Nissan през 90-те години? Точно това и стана - американците взеха минивана Quest от японската марка, за да го превърнат във Villager. От гледна точка на продажбите в Америка това изглеждаше като правилен ход, но хората просто не търсеха такъв автомобил.
Бихте ли повярвали, че автомобилният производител Mercury, който е собственост на Ford, ще си сътрудничи с Nissan през 90-те години? Точно това и стана - американците взеха минивана Quest от японската марка, за да го превърнат във Villager. От гледна точка на продажбите в Америка това изглеждаше като правилен ход, но хората просто не търсеха такъв автомобил.