Tesla вече успя доста да разбърка картите на пазара на леки автомобили в Америка. Но истинският трус тепърва предстои, когато електрификацията стигне и до най-караните автомобили на щатския пазар: пикапите. И този път компанията на Илон Мъск няма да разполага с цялото игрално поле само за себе си. Още поне дузина други компании - от автомобилни гиганти с вековна история до основани преди година стартъпи - са амбицирани да грабнат голямо парче от паницата в най-доходния сегмент на пазара. Ето кои ще са основните конкуренти.
Войната на електрическите пикапи (ГАЛЕРИЯ):
GMC Hummer
Освен това новият Hummer ще има подвижни панели на покрива, подобно на Wrangler, а също и адаптивно пневматично окачване. От GM говорят за 200-киловатчасова батерия. Освен това има и "рачешки режим", при който пикапът се движи настрани, извъртайки и четирите си колела в една и съща посока. Все още не се знае нищо за цените.
Освен това новият Hummer ще има подвижни панели на покрива, подобно на Wrangler, а също и адаптивно пневматично окачване. От GM говорят за 200-киловатчасова батерия. Освен това има и "рачешки режим", при който пикапът се движи настрани, извъртайки и четирите си колела в една и съща посока. Все още не се знае нищо за цените.