Tesla вече успя доста да разбърка картите на пазара на леки автомобили в Америка. Но истинският трус тепърва предстои, когато електрификацията стигне и до най-караните автомобили на щатския пазар: пикапите. И този път компанията на Илон Мъск няма да разполага с цялото игрално поле само за себе си. Още поне дузина други компании - от автомобилни гиганти с вековна история до основани преди година стартъпи - са амбицирани да грабнат голямо парче от паницата в най-доходния сегмент на пазара. Ето кои ще са основните конкуренти.
Войната на електрическите пикапи (ГАЛЕРИЯ):
GMC Hummer
Дори и десетилетие след края на производството му, името Hummer предизвиква нервни тикове у хората с екологично съзнание. Но сега GM ще го възроди с един автомобил, който би трябвало да получи одобрението дори на "Грийнпийс". Официално той ще бъде обявен на 20 октомври, но вече знаем, че ще ускорява от нула до 100 км/ч за малко над 3 секунди - по-бавно от Cybertruck, но по-бързо от BMW M5 Competition. Очаква се мощност от над 1000 конски сили, и към 14 ХИЛЯДИ (!) Нютонметра максимален въртящ момент при колелата.
Дори и десетилетие след края на производството му, името Hummer предизвиква нервни тикове у хората с екологично съзнание. Но сега GM ще го възроди с един автомобил, който би трябвало да получи одобрението дори на "Грийнпийс". Официално той ще бъде обявен на 20 октомври, но вече знаем, че ще ускорява от нула до 100 км/ч за малко над 3 секунди - по-бавно от Cybertruck, но по-бързо от BMW M5 Competition. Очаква се мощност от над 1000 конски сили, и към 14 ХИЛЯДИ (!) Нютонметра максимален въртящ момент при колелата.