Тези автомобилни марки прекратиха съществуването си в последните десетилетия. Някои от тях са слабо известни на широката публика, но има и такива, които бяха добре познати в цял свят. Защо се стигна дотук и какво загубихме от тяхното закриване? А може би то е било за добро, тъй като повечето от тях едва ли липсват на някого? Все пак трябва да признаем, че има и изключения, тъй като някои от тези брандове наистина произвеждаха забележителни автомобили.
12 изчезнали марки, които едва ли ще възкръснат (ГАЛЕРИЯ):
Talbot
Още в началото на миналото столетие под тази марка се произвеждат мощни и престижни автомобили – както във Великобритания, където е основана фирмата, така и във Франция. През 1959 г. френският завод става собственост на SIMCA и брандът е ликвидиран, за да не обърква купувачите.
През 1979 г. концернът Chrysler се отказва от името SIMCA и връща старото название Talbot, което просъществува до 1994 г. Последните леки коли под този бранд са едноименен голям хечбек и компактните Horizont и Samba. Твърди се, че в концерна PSA, който сега притежава правата на марката, обмислят да възродят Talbot, като го превърнат в аналог на Dacia, но това не е потвърдено.
Още в началото на миналото столетие под тази марка се произвеждат мощни и престижни автомобили – както във Великобритания, където е основана фирмата, така и във Франция. През 1959 г. френският завод става собственост на SIMCA и брандът е ликвидиран, за да не обърква купувачите.
През 1979 г. концернът Chrysler се отказва от името SIMCA и връща старото название Talbot, което просъществува до 1994 г. Последните леки коли под този бранд са едноименен голям хечбек и компактните Horizont и Samba. Твърди се, че в концерна PSA, който сега притежава правата на марката, обмислят да възродят Talbot, като го превърнат в аналог на Dacia, но това не е потвърдено.