IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Популярното име не гарантира успех

При някои модели то може да се окаже дори голям проблем

За много модели автомобили името е сред най-важните условия за успех. Затова производителите често възраждат стари названия, за да помогнат на своите нови модели. Така те рискуват значително, тъй като могат съвсем лесно да разрушат репутация на добре познат и успешен на пазара автомобил, като едновременно с това предизвикат и гнева на феновете. Ето няколко примера за модели с еднакви (или почти еднакви) названия, които обаче са различни като идея и концепция.


0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    И къде е връзката със заглавието на статията?
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Duster не само е евтин, но и доста проходим. Всъщност нищо в него не е толкова лошо, че да е неизползваемо. За разлика от него, една Тойота Рав 4 хибрид на 3-на цена има толкова лошо 4х4, че е буквално неизползваемо. Потърси в Ютюб да се посмееш.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Toyota Corolla - оригинал: 1966-1970 г - толкова ли не можахте да намерите снимка на първото поколение?
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Dacia Duster е успешна единствено заради цената си, за нищо друго. На стойността на истинска кола, получаваш три дачии. Това е формулата на успеха на румънците. Разбираемо е, никой не говори за качество.