IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Популярното име не гарантира успех

При някои модели то може да се окаже дори голям проблем

За много модели автомобили името е сред най-важните условия за успех. Затова производителите често възраждат стари названия, за да помогнат на своите нови модели. Така те рискуват значително, тъй като могат съвсем лесно да разрушат репутация на добре познат и успешен на пазара автомобил, като едновременно с това предизвикат и гнева на феновете. Ето няколко примера за модели с еднакви (или почти еднакви) названия, които обаче са различни като идея и концепция.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Светлин ( преди 7 месеца )
    Общо взето 80% от заглавията на статиите не отговарят на текста . Защо се правите на интересни с тези заглавия,ако неразбирате не пишете!!!!!
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И къде е връзката със заглавието на статията?
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Toyota Corolla - оригинал: 1966-1970 г - толкова ли не можахте да намерите снимка на първото поколение?
  • #1
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Dacia Duster е успешна единствено заради цената си, за нищо друго. На стойността на истинска кола, получаваш три дачии. Това е формулата на успеха на румънците. Разбираемо е, никой не говори за качество.