Избирането на име на нов модел автомобил е доста трудна задача и производители наемат експерти, на която да я поверят. На свой ред те трябва да бъдат сигурни, че новото название не само ще съответства на моделната гама на компанията, но и ще звучи добре. При това не само на оригиналния език на производителя, но и в останалите краища на света.
Със сигурност, ако Toyota беше запазила модела Corona в гамата си, той щеше да бъде обречен с оглед на ситуацията с коронавируса. За щастие на японската марка, този автомобил отдавна е в историята. Освен него обаче има и доста други примери за неособено успешни наименования. Ето ви 10 примера за това:
Започваме с пълния аутсайдер към ден-днешен в това отношениe. По разбираеми причини това е Corona – модел, който се произвежда повече от 40 години. Той е и един от първите автомобили на Toyota, който се изнася от Япония, за да се продава на други пазари. Производството му е спряно едва в началото на 2000 г., а това означава, че е в момента има бройки от модела, които се движат. И съответно се продават на старо.
Снимки: Производителите