За много модели автомобили името е сред най-важните условия за успех. Затова производителите често възраждат стари названия, за да помогнат на своите нови модели. Така те рискуват значително, тъй като могат съвсем лесно да разрушат репутация на добре познат и успешен на пазара автомобил, като едновременно с това предизвикат и гнева на феновете. Ето няколко примера за модели с еднакви (или почти еднакви) названия, които обаче са различни като идея и концепция.
2 от 18 | Популярното име не гарантира успех
Mini Countryman - потомък: 2010-наши дни
Въпреки удължената форма на оригинала, той си остана по-малък от повечето автомобили на пазара по това време. Сегашният модел на свой ред представлява компактен SUV, чиито размери са колкото на голям хечбек.
Още по темата:
-
Toyota Corona със сигурност нямаше да се продава добре, ако беше оцеляла до наши дни
-
Това са примери за вечна автомобилна младост
-
Различни автомобили, използващи една и съща платформа