Компактният хечбек Ford Fiesta, който е най-продаваният модел на американския автомобилен производител в Европа, бе модернизиран и получи два нови двигателя, които работят по системата "мек" хибрид". Технологиите са заимствани от малкия кросоувър Ford Puma. Хечбекът започва да се предлага с трицилиндрови бензинови турбо двигатели с обем 1 литър и мощност 125 и 155 конски сили.
Двигателите работят в съчетание с 48-волтов стартер-генератор, който акумулира енергия по време на спиране и осигурява на автомобила допълнително сцепление при ускорение. От Ford отбелязват, че новата система ще спести до 5% гориво в сравнение със старите двигатели. В допълнение, двигателят със 125 коня се предлага със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, който заменя шестстепенната автоматична трансмисия.
Освен това Ford Fiesta ще се предлага с подобрена информационно-развлекателна система с обновен интерфейс, адаптивен круиз контрол, система за разпознаване на пътните знаци и функция за дистанционно стартиране на двигателя.