Подобни класации се организират често от различни автомобилни издания, които имат своите мотиви за включването в тях на различни двигатели. Представяме ви мнението на колегите от Autonews, които се връщат към времената, в които вредните емисии и разходът на гориво бяха без значение за автомобилните компании. И те правеха наистина впечатляващи и издръжливи мотори.
Най-добрите двигатели в историята (ГАЛЕРИЯ):
В сравнение с традиционните двигатели роторният мотор има по-висок коефициент на полезно действия, а компактните размери позволяват поставянето му в почти всеки автомобил. Това е особено актуално за Япония, където през 70-те години навлизат нови данъчни правила, засягащи класа на автомобила и обема на двигателя.
Първите роторни мотори на RX-7 са атмосферни и развиват малко над 100 к.с. След това обемът е увеличен на 1,1 и 1,3 литра, а през 1992 г. с третото поколение на модела дебютира и 13B-REW. Първите версии на мотора развиват над 250 к.с., а през 2002 г. мощността скача до 280 к.с.
Снимки: Autonews