Подобни класации се организират често от различни автомобилни издания, които имат своите мотиви за включването в тях на различни двигатели. Представяме ви мнението на колегите от Autonews, които се връщат към времената, в които вредните емисии и разходът на гориво бяха без значение за автомобилните компании. И те правеха наистина впечатляващи и издръжливи мотори.
Най-добрите двигатели в историята (ГАЛЕРИЯ):
Audi V12 TDI CR DPF
В началото на настоящия век производители не се състезават по брой на екраните в салона, а по количеството конски сили под капака. Това важи дори за тези, които залагат на дизелово гориво. След успешното представяне на дизеловите прототипи в „24 часа на Льо Ман“ в Audi решават да направят нещо наистина на пръв поглед побъркано. А именно – да поставят на своя кросоувър Q7 дизелов двигател V12 с обем 6,0 литра.
В началото на настоящия век производители не се състезават по брой на екраните в салона, а по количеството конски сили под капака. Това важи дори за тези, които залагат на дизелово гориво. След успешното представяне на дизеловите прототипи в „24 часа на Льо Ман“ в Audi решават да направят нещо наистина на пръв поглед побъркано. А именно – да поставят на своя кросоувър Q7 дизелов двигател V12 с обем 6,0 литра.
Той предлага наистина впечатляващи характеристики – 500 к.с. и 1000 Нм, които осигуряват ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди.
Снимки: Autonews