IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Топ 5 на най-добрите двигатели за кросоувъри

Класацията е за 4-цилиндрови мотори на по-масови модели

Експерти на пазара на употребявани автомобили проведоха изследване, което трябваше да установи кои са петте най-здрави двигателя, поставяни на кросоувъри. В случая, става дума само за мотори, поставяни на масови модели, които съответно са и на по-достъпна цена. На основата на получените данни е изготвена класация, в която влизат агрегати, които изминават над 300 000 км, без да се налага ремонт.


Снимки: Производителите

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Масово се навъди ширпотреба за 60-70-80к, ами то като ще е така още 20-30к и Мерцедес да му се невиди и алчните джамбази са станали.
  • #16
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Бож ( преди 6 дни )
    ВАГ ги няма,понеже не правят здрав мотор Сервизите забогатяха на гърба на ВАГ трошляците
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Горски ( преди 6 дни )
    Дрън, дрън... D27DT е мотора. Навъртял съм му 600+ хиляди и продължава да мърка като преял котарак.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    #11 Да не си объркал форумите нещо? Тук не е литературен форум, а автомобилен! До сега развиваше теории за мега, гига, супер, невероятните мотори на Форд, които били печелили много награди и когато ти забиха един конкретен въпрос за дизелите на Транзит и включи на задна. Правописа и пунктоацията му пречели на завалията, както на кривата ракета космоса и пречи. Поне показа, че нито от коли и двигатели разбираш, а от любимата ти марка Форд още по-малко. П.С. Би ли ми показал правописните грешки?
  • #13
    20 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Какъв ВАГ, бе човече... бокук до бокук правят, какво да търсят в подобна класация! Не се научихте, че тия немци вече нямат нищо общо с това, което бяха преди 20г. Колкте ил сега не струват. Имат един хубав дизайн, що-горе добра изработка и то само за високия клас и с това приключва всичко. Останалото е стара слава. А българина-комплексар продължава да си брои стотинките и да взима кредити за да купува някакви немски дараци на по 300к км и да вярва, че е гъзар с такава талига.
  • #12
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само да попитам, че не видях нито един мотор разработен от ВАГ в тая класацийка. Аааа извинете, те хвърлят веригите на 200к
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 1 седмица )
    По правописа, пунктуацията и смисловото съдържание на писаното от събеседниците, съдя, че наистина e по-добре да не казвам нищо повече :)
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Къф форд ве ей стига се излага да приказваш глупости! Форд та форд. Карай си го и стига спами. Тук става въпрос за добри и здрави двигатели а не за награди дето билипечелели. Като те остави на пътя се снимай с наградите на форд.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Понеже много ги разбираш нещата, кажи на кои производители са им дизеловите двигатели! :))) Точно 2 Форд Транзит са минали през мен и повярвай ми няма милионици. 300-400 000 км е животът на моторите. Хвърляш и сменяш с друг двигател от ударена кола или нов. Никой не се занимава да ремонтира почти освен, ако не си решил да хвърляш пари на вятъра.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 1 седмица )
    #7 Форд има лекотоварна гама с дизелови двигатели, повярвай имат доста милионници, само трябва да се обадиш до някоя търговска фирма с Форд Транзит в почти всеки БГ град, а и таксита бензинки също има. Но милионните км. не могат да са единствен измерител. Критериите на журито на международен двигател са : икономичност, екология, еластичност и чак тогава дълговечност, дето каза. Изследва се и : в каква гама се вграждат, дали са евтини и дали имат ниски експлоатационни разходи за обслужване.