IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Двигателите с най-дълъг живот в историята

Много от тях изкарват по-дълго от автомобилите, в които са монтирани

Напредъкът в автомобилната индустрия е толкова бърз, че може да изглежда, че производителите постоянно измислят нови двигатели. Всъщност, въпреки че се актуализират много често, повечето двигатели запазват първоначалната си база в продължение на много години, а понякога и на десетилетия, след като атомобилите, в които са се появили за първи път, престават да се произвеждат. Ето най-ярките примери.

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Small block на Chevy не е наречен така заради малкия си обем а заради физическите си размери. И до днес този мотор е донор за всякакви проекти които искат да пъхнат американско V8 в тясна европейка/японка.
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Веско ( преди 2 седмици )
    За разлика от коментарите, статията е доста интересна и показателна, че всичко е маркетинг и реклама. Директното впръскване и електронното управление на запалването подобряват изгарянето на горивото, но като конструкция двигателя не е мръднал много последните 50 години.
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #6 Разяснението под заглавието е показателно какво означава, а именно: „Много от тях изкарват по-дълго от автомобилите, в които са монтирани“, т.е. животът им е по-дълъг от колата в която са монтирани или иначе казано, че са по-здрави и дълговечни от нея. Общо взето се оказва, че това е поредната зле преписана и преведена статия на комедиантите.
  • #7
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Борис ( преди 2 седмици )
    До 6 Човека ти е написал, че статията е за двигатели чиято конструкция се използва най-продължително време, а не за издържливост! Сега пак помисли кой е "тАпото парче".... Научете се да четете преди да пишете!
  • #6
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #4 Ко, каза? Ко? Я пак прочети каква тАпня си написал! Осъзнаваш ли колко си безмо-зъчен, като четеш написаното или си толкова тАп, че собствените ти мисли не можеш да разбереш. Значи всеки двигател, който не се кара и стои в гараж не се кара малко може да издържи много години! ВСЕКИ по твоята „умна“ логика! Значи в статията е трябвало да изброят всички ДВГ произведени до сега! Паси тАпото парче си честно!
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До #3 ( преди 2 седмици )
    Тъпчо, когато се преписва или използва чужд материал, трябва да се даде източника. Това е въпрос на професионална почтеност и морал. Ти явно не ги разбираш тези неща и затова не давай мнение.
  • #4
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До първия: Не става дума за двигатели, които изкарват много километри, а за двигатели, които се използват много години.
  • #3
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    вие двамата родителите ви да не би да са в близка родсвена връзка от чукча читатели станали чукча коментатори отворете си сайт и си пишете и си съчинявайте статии
  • #2
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Статията е преписана ( преди 2 седмици )
    Статията е преписана от руско издание и дори не сте посочили това - на последната снимка сте забравили да преведете руското 65 лет!!! И вие ми се пишете журналисти, а сте най-обикновени крадци и мушмороци.
  • #1
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "Статията" е поредната Голяма простотия! Комедиантска естествено. Как може да ги няма доказаните милионици на Сааб, Волво, Даймлер, Тойота, Хонда и др.а да са сложени разни екзотики. А най-голямата дивотия да се сложат Ферари и Ламбо в статия за дълговечност на двигателите. Това и малко дете няма да го направи, но явно има хора, които са по-зле и от малките деца в интелектуално отношение.