IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Калпави двигатели, които провалиха знаменити модели!

От Cadillac до BMW - когато агрегатите посрамват дори премиум марки

Надеждният и мощен двигател е половината от успеха на автомобила. Историята познава немалко случаи, при които проблемите с мотора съсипват репутацията дори на култови модели. В тази подборка са включени точно такива примери, както сред тях има някои наистина фрапиращи случаи.


9 пословично калпави двигателя в иначе харесвани модели (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Рандом ( преди 3 години )
    #9 ТСИ имат 4 поколения, 5 ако се брои ЕА113. Става дума за ЕА888 ген1 - той е с кофти верига. ЕА888 ген2 - веригата е горе-долу ок, проблемът са сегментите, много са тънки. ЕА888 ген3 - няма ядове. ЕА888 ген 3Б - нещо са променили, май за еко норми става на въпрос. Как да е, ген3 и 3Б нямат големи ядове. харча на масло и разтягащата се верига са при ген 1 и ген 2
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Рандом ( преди 3 години )
    Значи Н47 си е *** от класа. Обаче това за свалянето на мотора не е вярно. При 3, Х1 и др. само се накланя. Ваденето е при Х3
  • #9
    1 rate up comment 5 rate down comment
    обективен ( преди 3 години )
    Сполучливи дизелови двигатели: 2.0 HDI Пежо команреил на 200 000 работи като нов безпроблемно, без грам загуба на масло, смяна на ангр. ремък на 130 000 км- оригинален по ръководство.Икономичен.Французите са всепризнати номер едно по разработката на дизелови двигатели. Хонда 2.2 дизел команреил безпроблемен с верига икономичен ,безшумен без загуба на масло от смяна на смяна непретенциозен на дизелово гориво.Има награда двигател на годината.
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 виригата на тси-тата спокойно изкарваше над 100 000км - от няколко коли прясо наблюдение. Проблемът беше че очакваш като е верига да не пипаш, а трябва да се сменя. Поне не е като на БМВ отзад някъде та да става драма при смяната - сваляне на двигатели и т.н. Ако искаш на плюеш по тси - по-големият им проблем по-рано беше яденето на масло, но и с този "недостатък" са си доста прилични и пъргави мотори.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Берое ( преди 4 години )
    Някой тотално е омазал информацията за MG. Отнякъде се появява NSU Ro 80, който е от 60-те години, че и с ванкелов двигател. И NSU, а не MG става част от Ауди/Фолксваген.
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    lordlosh ( преди 4 години )
    Не знам каква е схемата с Тойота, но 2.0-та дизел действително е пастет заради този проблем с веригата. Камара народ останаха без двигатели, понеже не знаеха за тоя проблем.
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    На всички нови двигатели вече веригата е консуматив
  • #4
    19 rate up comment 5 rate down comment
    lordlosh ( преди 4 години )
    TSI-тата i FSI-тата от началото на производство до 2012 къде са? 2.0 бензин, 2.5 tdi na концерна VW къде са ? Не знам за веригите на БМВ, ама веригите на ТСИ-тата не издържат и 70к в повечето случаи.
  • #3
    21 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    При БМВ и следващото поколение на двигател пак сменя "необслужваемата" верига на 120-150к км.
  • #2
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Алексей ( преди 4 години )
    С тази кубатура и турбо днешните дизели на камиони вадят 600 коня и разход при 40 тона е под 20 Л / 100 км