Привързаността на хората към определен модел автомобил е много често срещата. Някой припознава BMW 3-Series като "своята кола за цял живот", а друг се влюбва в Nissan Skyline, след като е гледал "Бързи и яростни". По принцип, печеленето на огромна аудитория е доста трудно, но пък тя може да бъде загубена доста бързо - само след една невнимателна крачка. Именно това са направили и 11-те автомобила в тази група.
Dodge Challenger винаги се е асоциирал с многолитров V8, задно предаване, сиулет на бутилка от "Кока Кола", мускулеста външност и брутален характер. Именно такива са първото и третото поколение на автомобила, но за второто не искат да си спомнят дори в самата компания. Ако този Challenger можеше да говори, сигурно щеше да каже: "Бяха гладни години и ми трябваха пари".
Второто поколение на Challenger всъщност представлява Mitsubishi Sapporo с емблема на Dodge с всички произлизащи от това последствия. Колата се сглобява в Япония и се оборудва само с 4-цилиндрови мотори. Тази радикална промяна се обяснява с последствията от световната петролна криза, а моделът се произвежда само 5 години (1978-1983), като продажбите му са нищожно малки.