IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

8 автомобила на старо, които могат да ви накарат да съжалявате

При всички тях слабото место е в най-важния елемент - двигателя

Много неща могат да помрачат радостта от придобиването на автомобил, но една от най-сериозните и съответно най-скъпи е повреда на двигателя. Изданието Autorambler направи списък от 8 автомобила, които са по-уязвими от обичайното по този признак. Повечето от тях са желани на пазара на старо, като не са и чак толкова скъпи. Трябва обаче да знаете предварително с какво си имате работа, ако се спрете на тях. Все пак нека отбележим, че в случая става дума за по-висока честота на повредите, а не за стопроцентово сигурни проблеми. А и тази честота зависи преди всичко от качеството на поддръжката.

 

8 автомобила на старо, които създават проблеми (ГАЛЕРИЯ):


Снимки: Производителите


0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Търся... ( преди 6 месеца )
    Търся тук тази антикласация един италиански двигатеш, ама нещо не го намирам. Някой да го виждал?
  • #27
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В САЩ под път и над път има GS -и на по милион километра.
  • #26
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    VAG-онетке, пий ги тея xaпчета бе момче, че глей ко стана! Пак издъни кoчината с простотии и откровени лъжи. Обаче как се издъни за "душегуба" не е истина! Знаеш и ти за него нали, обаче много награди бил взел, хахаха...
  • #25
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Съгласен съм ( преди 1 година )
    Нещо са пропуснали СВТ кутиите на Тойота, които се трошаха като солети, едва изкарваха 30 000км. и ги ремонтираха до като свърши гаранцията, после ремонтите супер скъпи, няма сервизни акции няма нищо. Пропуснат е и дизеловия 2,2 комън рейл на Тойота, който харчеше масло като змей, специално от Тойота, заради оплакванията от клиентите пуснаха инструкции за експлоатация, където на стр.319 пише, че 1л. на 1000км. е в норма?!?!?!
  • #24
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Единствения корейски двигател имал проблем с електрониката, а всички германски и японски с механиката. Честито!
  • #23
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На VAG им спестиха проблемите с 1.0, 1.2 TSI и 1.4 TDI.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    кобоне ( преди 1 година )
    какво общо има Valvetronika дроселовата клапа.
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    VAG-онетке, пий ги тея xaпчета бе момче, че глей ко стана! Пак издъни кoчината с простотии и откровени лъжи. Обаче как се издъни за "душегуба" не е истина! Знаеш и ти за него нали, обаче много награди бил взел, хахаха...
  • #20
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Само две БМВ-та?! Какви тактични хора.
  • #19
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещо са пропуснали СВТ кутиите на Тойота, които се трошаха като солети, едва изкарваха 30 000км. и ги ремонтираха до като свърши гаранцията, после ремонтите супер скъпи, няма сервизни акции няма нищо. Пропуснат е и дизеловия 2,2 комън рейл на Тойота, който харчеше масло като змей, специално от Тойота, заради оплакванията от клиентите пуснаха инструкции за експлоатация, където на стр.319 пише, че 1л. на 1000км. е в норма?!?!?!