IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

8 автомобила на старо, които могат да ви накарат да съжалявате

При всички тях слабото место е в най-важния елемент - двигателя

Причините, които могат да помрачат радостта от придобиването на автомобил, не са никак малко, но една от най-сериозните и съответно най-скъпи е повреда на двигателя. Изданието Autorambler направи списък от 8 автомобила, които са обединени по този признак. Повечето от тях са желани на пазара на старо, като не са и чак толкова скъпи. Но пък дали си струва риска, след като те вече са станали известни, при това по неприятен повод.


Снимки: Производителите

0 от 500
  • #27
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В САЩ под път и над път има GS -и на по милион километра.
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    VAG-онетке, пий ги тея xaпчета бе момче, че глей ко стана! Пак издъни кoчината с простотии и откровени лъжи. Обаче как се издъни за "душегуба" не е истина! Знаеш и ти за него нали, обаче много награди бил взел, хахаха...
  • #25
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Съгласен съм ( преди 4 месеца )
    Нещо са пропуснали СВТ кутиите на Тойота, които се трошаха като солети, едва изкарваха 30 000км. и ги ремонтираха до като свърши гаранцията, после ремонтите супер скъпи, няма сервизни акции няма нищо. Пропуснат е и дизеловия 2,2 комън рейл на Тойота, който харчеше масло като змей, специално от Тойота, заради оплакванията от клиентите пуснаха инструкции за експлоатация, където на стр.319 пише, че 1л. на 1000км. е в норма?!?!?!
  • #24
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Единствения корейски двигател имал проблем с електрониката, а всички германски и японски с механиката. Честито!
  • #23
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    На VAG им спестиха проблемите с 1.0, 1.2 TSI и 1.4 TDI.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    кобоне ( преди 4 месеца )
    какво общо има Valvetronika дроселовата клапа.
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    VAG-онетке, пий ги тея xaпчета бе момче, че глей ко стана! Пак издъни кoчината с простотии и откровени лъжи. Обаче как се издъни за "душегуба" не е истина! Знаеш и ти за него нали, обаче много награди бил взел, хахаха...
  • #20
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Само две БМВ-та?! Какви тактични хора.
  • #19
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нещо са пропуснали СВТ кутиите на Тойота, които се трошаха като солети, едва изкарваха 30 000км. и ги ремонтираха до като свърши гаранцията, после ремонтите супер скъпи, няма сервизни акции няма нищо. Пропуснат е и дизеловия 2,2 комън рейл на Тойота, който харчеше масло като змей, специално от Тойота, заради оплакванията от клиентите пуснаха инструкции за експлоатация, където на стр.319 пише, че 1л. на 1000км. е в норма?!?!?!
  • #18
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нещо си се объркал драги 2.0ТДИ е много добър мотор, дори ако следиш ютубърите, които коментират в епизодите си коли на старо препоръчват именно този двигател. 5 цилиндровия им двигател ако има предвит на РС на Ауди, той пък е толкова пъти награждаван, че направо се чудя как може да напишеш такава глупост. За веригата да ти кажа, че за разлика от други марки, където се къса без предупреждение и е тънка като синджирче, тук започва да шуми, и изкарва доста време така.