Да си производител на редки и ексклузивни автомобили е едновременно дар и проклятие. От една страна, тези компании могат да искат баснословни суми за своите машини - и обикновено с основание, тъй като влагат повече в развойна дейност, технологии и материали. От друга страна, ако станат прекалено екстравагантни, имат всички шансове да отидат в небитието. Нещо такова наскоро се случи компанията Bristol. Затова на луксозните марки често им се налага да свалят летвата и да стават „по-народни“. Но прекаленото залитане в тази крайност се отразява на реномето и печалбата. Тънкостта е да се намери балансът - и, ако се съди по резултатите на 8 премиум марки през последните 20 години, на мнозина това се отдава.
Сега в гамата на Lamborghini има купета и роудстъри, при това от различни модели, а също така и нов кросоувър - Urus, който се превърна в абсолютен хит. Така фирмата завърши 2019 г. с рекордни показатели 8205. Ръстът в сравнение с 2000 г. е 2772% и това няма да е таванът, тъй като предстои излизането на нови версии на Urus. Очаква се и приемник на Aventador, който ще получи хибридно задвижване.
Снимки: Производителите