IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови двигатели ще спасяват Kia Stinger

Фейслифтът на лифтбека получава моторите на Genesis G80

През 2017 г. Kia представи имиджовия модел Stinger, като той не успя да се превърне в хит на пазара, тъй като търсенето се оказа по-ниско от очакваното. Корейският производител обаче няма намерение да спира производството на лифтбека и готви негово сериозно обновяване още през тази година.


Kia Stinger


Фейслифтът на Stinger ще засегне не само външния вид, който ще бъде леко освежен, но ще донесе и технически промени. Новостите в дизайна предвиждат преработена оптика, която в задната част ще образува един светодиоден блок, както и нови джанти и променени брони.

Големите промени са под капака, съобщава корейското издание Top Rider. Сегашната гама бензинови двигатели  2.0 (255 к.с., 353 Нм) и V6 3.3 (370 к.с., 510 Нм) ще бъде заменена от моторите на новия сеан Genesis G80. Това означава 2.5 T-GDI (304 к.с., 422 Нм) и V6 3.5 T-GDI с мощност 380 к.с. и 530 Нм. 

Съдбата на 2,2-литровия тубодизел с мощност 200 к.с. и 440 Нм засега остава загадка, тъй като на американския пазар този двигател не се предлага. А в Европа, където за миналата година са продадени малко над 3000 бройки, той вероятно ще изчезне от гамата заради слабото търсене.

Лифтбекът вероятно ще получи и система за настройка на силата на звука, издаван от изпускателната система – нещо, което германските и американските спортни коли предлагат от известно време. В салона ще се появят виртуален приборен панел нов екран на мултимедийната система с диагонал 10,25 инча.

По предварителни данни, обновеният Stinger за корейския пазар ще бъде представен през юли, а през есента Kia ще разкри версиите за Европа и Северна Америка.

Снимка: Kia

0 от 500
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    lordlosh ( преди 4 години )
    Колата е много готина, проблема може би е в цената. Когато бюджетна марка автомобили прави такъв спортовен или да го кажем вдигне нивото и изкара някаква страшна на визия кола, пресоляват манджата с цената и оттам е проблема.3.3 турбото е 115,5 хиляди в БГ.2.0 турбото с 245к.с. бензин е 69хиляди, ама на комфорт оборудване, а такъв автомобил няма как да го вземеш с такова ниво.GT Line като оборудване е повече от перфе, ама цената е 90к, същия мотор, ама 20к за оборудване ....