IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Нови двигатели ще спасяват Kia Stinger

Фейслифтът на лифтбека получава моторите на Genesis G80

През 2017 г. Kia представи имиджовия модел Stinger, като той не успя да се превърне в хит на пазара, тъй като търсенето се оказа по-ниско от очакваното. Корейският производител обаче няма намерение да спира производството на лифтбека и готви негово сериозно обновяване още през тази година.


Kia Stinger


Фейслифтът на Stinger ще засегне не само външния вид, който ще бъде леко освежен, но ще донесе и технически промени. Новостите в дизайна предвиждат преработена оптика, която в задната част ще образува един светодиоден блок, както и нови джанти и променени брони.

Големите промени са под капака, съобщава корейското издание Top Rider. Сегашната гама бензинови двигатели  2.0 (255 к.с., 353 Нм) и V6 3.3 (370 к.с., 510 Нм) ще бъде заменена от моторите на новия сеан Genesis G80. Това означава 2.5 T-GDI (304 к.с., 422 Нм) и V6 3.5 T-GDI с мощност 380 к.с. и 530 Нм. 

Съдбата на 2,2-литровия тубодизел с мощност 200 к.с. и 440 Нм засега остава загадка, тъй като на американския пазар този двигател не се предлага. А в Европа, където за миналата година са продадени малко над 3000 бройки, той вероятно ще изчезне от гамата заради слабото търсене.

Лифтбекът вероятно ще получи и система за настройка на силата на звука, издаван от изпускателната система – нещо, което германските и американските спортни коли предлагат от известно време. В салона ще се появят виртуален приборен панел нов екран на мултимедийната система с диагонал 10,25 инча.

По предварителни данни, обновеният Stinger за корейския пазар ще бъде представен през юли, а през есента Kia ще разкри версиите за Европа и Северна Америка.

Снимка: Kia

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо поп ( преди 2 месеца )
    Интересно в конкретния клас срещу 80-100к. какво би предложил със сходна мощност и екстри?
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо поп ( преди 2 месеца )
    J.D. Power подреждат така за 2020: 1. Дженезис (Хюндай) 2. Лексус 3. Бюик ... За 2019 различните статистики на реномирани издания подреждат Киа, Хюндай между 3 и 6 място, като има отделни модели като Спортидж, обявен за “ best second-hand cars” https://www.autoexpress.co.uk/kia/sportage/107881/owners-name-britain-s-best-second-hand-cars. Корейците дърпат всяка година. Вече са изместили име като Хонда(личната ми кола е такава) по продажби. Вземи и провери пак. Без лоши чувства. Амин!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо попе ( преди 2 месеца )
    не влизай в клишето за простия селски поп. Киа и Хюндай заедно са номер 4 или 5 в света, с колебания през последните пет години. Можеш да провериш, преди да пишеш, отче игумене
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо поп ( преди 2 месеца )
    Карал съм я при представянето в България. Страхотна е. За цената получаваш серийно много повече от немски еквивалент. Визията е субективно нещо. Един артеон с по-слаб мотор и по-малка гаранция е +10% като цена. В последните 5 години КИА са в топ 3 за качество. Заедно с Хюндай са на второ място по продажби в света.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Оляха се с тези цени направо. Много се оляха. И не е само този модел, а всички, а Хюндай пък са още по-зле с ценовата политика. Що годе добри коли правят, нооткакто станаха скъпчии не ги поглеждам дори.
  • #6
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    киа и хюндай влиза в премиум териториите на немската тройка и ще яде шамари всяка жаба трябва да си знае гьола купиха европейски дизайнери и конструктури и си повярваха доста
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Закрига всички надписи и питаха случайни мунувачи. Всички много я харесаха " хахахаха извинявай, ама какъв критерий биха могли да бъдат случайни минувачи, които щом не могат да различат КИА-та от едно БМВ или Ауди (няма нужда от надписи и емблеми), ще дават оценки - тези най-вероятно карат некви пежа или са с градския ... плюс тва - тази кола не се купува само за да изглеждаш готин пред пешеходците, а да ти вдига андреналина с каране - тази дори и да е такава, за тези пари винаги нещо доказано
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колата е мн яка. Струва колкото премиум марка с по-малак двигател, по-малко екстри, по-къса гаранция и най-вероятно доста по-трошлива, не знам кое не й харесвате.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само ще ти кажа, че в тубата има един ескперимент. Закрига всички надписи и питаха случайни мунувачи. Всички много я харесаха и бяха убедени, че това е някоя премиум марка. Това говори достатъчно за нагласите на хората. Вижда ли се, че е Киа, хората не правят реална оценка, емблемата и това какво ще кажат хората е най-важно. Нарича се комплекси.
  • #2
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Курник! ( преди 2 месеца )
    За толкова пари само луд би се спрял на KIA!