IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите автомобили в историята: I част

От един легендарен Ford до съветската "народна кола" - машините с наистина потискащо качество

"Красив" и "бърз" са двете ключови качества на един автомобил за повечето от нас. Но към тях задължително трябва да се прибави и още едно, за да носи колата ви радост. И то е "добре направен".
Потресаващите снимки от интериора на новия Corvette, разпространени от няколко огорчени нови собственици, ни подтикнаха да подберем най-калпаво направените автомобили в историята.


Chevrolet Corvette интериор
Интериорът на новия Corvette потресе дори недотам претенциозните американски клиенти. Разминаването на шевовете изглежда поправимо. Но не и разминаването на уж непрекъснаната дизайнерска линия, водеща през вратата до предното стъкло

Разбира се, качеството е въпрос и на предварителни очаквания. Почти всеки европейски автомобил, роден в следвоенната мизерия, би се сторил боклук на богатата тогава Америка. Почти всеки американски автомобил от последните десетилетия ще стресне европейците с компромисното качество на интериора. Почти всеки западен автомобил от 80-те, колкото и да е калпав, би се сторил чудесен на хората от Източния блок, обречени на "Москвич" и "Вартбург". Затова сме компилирали различни мнения, за да преодолеем разликите в представите за качество на различните пазари.

 

Очаквайте утре втора част на най-калпавите коли в историята: от Trabant до Tesla


 

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Zarstvo Balgaria ( преди 4 години )
    Zarstvo Balgaria i Tarnovskata Konstituzia. Saedinenieto Pravi Silata. ....... ....... .......
  • #11
    22 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    имах съседи със ЗАЗ... в багажника и двигателният отсег имаха части и инструменти, както те сами се изразяваха "да направят основен ремонт на пътя ако се наложи", а то и се налагаше понякога... доста често проблеми и много на брой периоди на стоене пред блока заради нещо неоправено. Това да се тръгнеше някъде - най-често наблизо - с тази кола си беше тото2 първо теглене...
  • #10
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Българина ( преди 4 години )
    Татко 'търкаляше' известно време такава ЗАЗ-ка, пълен трошляк. До дядо/баба бяха 35км, често се отбивахме по пътя да регулира нещо. Багажника бе пълен до половината с инструменти/части. Уджаст.Втората ми кола(моя) в живота беше Вартбург, минал съм 150к+ км с нея. Железна машинка. И супер евтина за поддръжка, винаги съм я давал за пример. И с Голям багажник. ;) Верно, не беше много 'еко'.
  • #9
    27 rate up comment 8 rate down comment
    ЗАЗ ( преди 4 години )
    Освен чувала с вата, лист стиропор подобряваше още повече нещата и дори двигателя не се чуваше. Учудвам се, че не се споменава шума, който без изолация от двигателния отсек беше ужасен и много силен. Седиш отзад, а не чуваш радиото отпред. Гърмеше и трещеше. Със споменатата от мен изолация нещата ставаха перфектни. Колата беше много високо проходима между другото. Лека, висока и проходима. Местата през които сме газили едва ли сега паркетниците ще могат да ги минат. Горе-долу добра колица беше.
  • #8
    17 rate up comment 14 rate down comment
    ЗАЗ ( преди 4 години )
    ЗАЗ беше добра кола за времето си. Имаше си своите недостатъци, но като цяло не беше ниакак лоша. Недостатъците се проявяваха в това, че беше съобразена за руските студове. Загряваше, защото отворите за охлаждане бяха съобразени с руския климат, т.е. по-малки за нашият климат. В БГ се правеха малко по-широки от ламарина т.нар. хериле и всичко беше ОК. Загряването в купето от ДВГ зимата беше супер, и топлеше яко. Лятото се слагаше зад задните седалки чувал с вата и всичко се оправяше.
  • #7
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ЗАЗ е ужасна кола, но за времето си горе долу ставаше... Прегряването е заради въздушното охлаждане, което не е оптимално.. особено на изкачване.
  • #6
    20 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това с втората серия на "Мустанг" е наистина пълен бъзик, смятай до каква степен в Детройт са си били повярвали , че автомобилния свят се върти около тях.
  • #5
    24 rate up comment 2 rate down comment
    100% 80-процентник ( преди 4 години )
    Кога блокът на двигателите се е правил от ковано желязо? И как точно ще изковеш един толкова сложен елемент?
  • #4
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    рено може успешно да се включи в тази класация...дори много успешно!
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    100% 80-процентник ( преди 4 години )
    Монококова!? Това няма ли някакъв по-разбираем превод? Чувал съм за " самоносеща", нямам представа дали е друг вид сглобка, но е пример че има възможност за превод при термини .