"Красив" и "бърз" са двете ключови качества на един автомобил за повечето от нас. Но към тях задължително трябва да се прибави и още едно, за да носи колата ви радост. И то е "добре направен".
Потресаващите снимки от интериора на новия Corvette, разпространени от няколко огорчени нови собственици, ни подтикнаха да подберем най-калпаво направените автомобили в историята.
Интериорът на новия Corvette потресе дори недотам претенциозните американски клиенти. Разминаването на шевовете изглежда поправимо. Но не и разминаването на уж непрекъснаната дизайнерска линия, водеща през вратата до предното стъкло
Разбира се, качеството е въпрос и на предварителни очаквания. Почти всеки европейски автомобил, роден в следвоенната мизерия, би се сторил боклук на богатата тогава Америка. Почти всеки американски автомобил от последните десетилетия ще стресне европейците с компромисното качество на интериора. Почти всеки западен автомобил от 80-те, колкото и да е калпав, би се сторил чудесен на хората от Източния блок, обречени на "Москвич" и "Вартбург". Затова сме компилирали различни мнения, за да преодолеем разликите в представите за качество на различните пазари.
Всички познават Peel от миниатюрното Р-50, показано от Джеръми Кларксън в Top Gear. Както казва Нийл, това е не толкова кола, колкото домашно по трудово за пети клас. Trident е опит тази пародия да стане малко по-комфортна - но не много успешен опит. Машината е 185 см дълга и тежи едва 150 кг, а задвижването е поверено на двигател DKW с обем 49 куб. см и мощност 4.2 конски сили. Създателите й я рекламират като "почти толкова евтина като ходенето" заради разхода от 2.8 литра на 100 км. Но пък ходенето е несравнимо по-удобно.
Очаквайте утре втора част на най-калпавите коли в историята: от Trabant до Tesla