Това са достъпни като стойност автомобили, които техните производители предлагат само на определени пазари. Печалбата от тях не е толкова голяма, защото те са предназначени именно за държави с по-нисък стандарт на населението. Съответно, и оборудването им не толкова богато. Което също намалява печалбата на големите автомобилни компании по света. И те нямат особена изгода от производството им.
В същото време, някои от тези модели вероятно биха има успех на пазари като българския, например. И причината е именно в тяхната сравнително ниска цена, която би ги направила привлекателна за нови клиенти.
Mahindra Bolero
Наричаният „Мини G-Class” модел беше обновен наскоро, като това му навлече само проблеми. Автомобилът остана без системата за задвижване на четирите колела, която се предлагаше като опция. Така от пълноценен всъдеход (Bolero е на рама и има цял заден мост) той се превърна в комби с повишена проходимост. Двигателят е само един – 1,5-литров турбодизел с 3 цилиндъра, развиващ 76 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична.
Наричаният „Мини G-Class” модел беше обновен наскоро, като това му навлече само проблеми. Автомобилът остана без системата за задвижване на четирите колела, която се предлагаше като опция. Така от пълноценен всъдеход (Bolero е на рама и има цял заден мост) той се превърна в комби с повишена проходимост. Двигателят е само един – 1,5-литров турбодизел с 3 цилиндъра, развиващ 76 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична.
Снимки: Производителите