Това са достъпни като стойност автомобили, които техните производители предлагат само на определени пазари. Печалбата от тях не е толкова голяма, защото те са предназначени именно за държави с по-нисък стандарт на населението. Съответно, и оборудването им не толкова богато. Което също намалява печалбата на големите автомобилни компании по света. И те нямат особена изгода от производството им.
В същото време, някои от тези модели вероятно биха има успех на пазари като българския, например. И причината е именно в тяхната сравнително ниска цена, която би ги направила привлекателна за нови клиенти.
Maruti-Suzuki Alto
В Япония Alto е приятен кей-кар, който се предлага дори във версия Turbo RS. В Индия, Чили и Алжир под същото име се продава невзрачен хечбек, който излезе още през 2008 г. От време на време той е обновяван, но въпреки това му личи, че е доста остарял автомобил.
В Япония Alto е приятен кей-кар, който се предлага дори във версия Turbo RS. В Индия, Чили и Алжир под същото име се продава невзрачен хечбек, който излезе още през 2008 г. От време на време той е обновяван, но въпреки това му личи, че е доста остарял автомобил.
Снимки: Производителите