IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche разкри още от тайните на новото 911 Turbo S

Спортното купе получава специален режим Wet (ВИДЕО)

Porsche разкри още от тайните на новото 911 Turbo S

Германското спортно купе Porsche 911 в най-мощната му версия Turbo S така и не беше официално представено заради епидемията от коронавирус, затова от компанията-производител реши да го покаже в онлайн-режим. Прес-службата на Porsche публикува видео, в което си виждат някои технологии, превръщащи купето и кабриолета в наистина специални автомобили.

И двете версии на модела са оборудвани с 3,8-литров редови двигател с две турбини и 6 цилиндъра. Във видеото се вижда, как се изменя геометрията на турбините, като това води до промяна на ъгъла на техните лопатки и съответно те работят по-ефективно при различни обороти на двигателя. Силовият агрегат развива мощност от 640 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди, а карбриолетът – за 2,7 секунди. И в двата случая максималната скорост е 330 км/ч.

В Porsche са оборудвани новото 911 Turbo S с адаптивни аеродинамични елементи. Предният сплитер се спуска надолу, а задното крило се вдига. Жалузите в задната част на автомобила насочват студения въздух в интеркулерите. За повишаване на безопасността е добавен нов режим Wet (мокро), който открива вода на пътя и автоматично променя настройките на система за стабилизация и на ABS.

Базовата версия на купето стартира на цена от 203 500 долара, а за кабриолета ще трябва да се платят минимум 216 300 долара.

Porsche 911 Turbo S
Снимки и видео: Porsche

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    3.8 литра и шест цилиндъра а също новия боксер на Порше! СлучаЕност?
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    до #3 от #1 ( преди 4 години )
    то е ясно, че не е редови, ама професорите от комедията отново пишат глупости
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Неук ( преди 4 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=owabJvMzaEQ На това видео, пуснато от официалния сайт на Порше, си е видно, че все още използват БОКСЕР. Боксерът не е "В" образен двигател със 180 градуса между цилиндрите, а боксер, а въобще не е редови шестак. Пак великите журналисти от аутомедия са се проявили. Знам, че ще изтрият коментара, но този път го пускам пред свидетели, които ще ми послужат за по-нататъшните ми действия.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Къде са им боксерите? Редовият двигател е хубаво нещо, но не е за спортисти, които имат претенции да могат да се карат спортно не само направо, а и по завои. За тези, които не са наясно ще спомена, че редовия двигател вдига най-много центъра на тежестта, а боксеровия я смъква най-ниско. Няма нужда да обяснявам как тя влияе на един автомобил и особено, ако е спортен. Явно са решили от Порше да пестят пари и заради това е така иначе друго обяснение нямам
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ухаа, Порше 911 Турбо с редови двигател. Явно правят революция.