IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шефът на VW Group: Ерата на традиционните автопроизводители приключи

Херберт Дийс поиска компанията му да се адаптира по-бързо към промените

Шефът на VW Group: Ерата на традиционните автопроизводители приключи

"Ерата на обичайните автомобилни производители приключи и за да остане в играта, VW Group трябва да съкрати разходите си и да инвестира в нови технологии", заяви генералният директор на германския концерн Хербет Дийс по време на международна конференция с участието на мениджъри от водещи автомобилни компании.

Шефът на Volkswagen е категоричен, че автомобилната индустрия се променя мото бързо. Той  посочи и примери - Ford се готви да започне производство на електрически кросоуъвър на базата на Mustang, а Genetal Motors възражда марката Hummer и тя да предлага електромобили. Свои автомобили ще предлага дори Google, като те са оборудвани със системи за автономно движение.

"Това е странно, но и много интересно време и ние трябва да се адаптираме бързо. Ако не го направим ще тръгнем по пътя на Nokia, която беше най-големият производител на мобилни телефони, но не се приспособи към реалностите и фалира", коментира Дийс.

Херберт Дийс

Топ-мениджърът явно има съмнения в способностите на компанията Volkswagen, тъй като е казал на най-близките си сътрудници и подчинени, че ако промените продължат със сегашното темпо, то концернът не го чака нищо добро за бъдеще. Още повече, че производителите трябва да инвестират не само в нови модели и технологии, но и да се справят с все по-строгите екологични стандарти.

Основна част от плана на VW Group за подобряване на позициите на световната автомобилна сцена е увеличението на пазарната стойност на концерна от сегашните 91 млрд. вро на 200 млрд. евро. Това означава, че производителят ще се стреми да съкрати разходите, да опрости производството и да инвестира в нови технологии.

"VW може да икономиса средства, ако изнесе повечето си производствени предприятия извън Германия. Освен това, може да се намаляват разходите за научно-изследователска дейност, както и за закупуване на технологии от външни компании", каза още Дийс.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Те и Нокия бяха номер 1, ама... Дай сега кажи нещо за това, което казва шефа! Що толкова се притеснява, че ще са, като Нокия? Що ще изнася производства и ще купува технологии от други? Нали са номер 1? Дай някакво обяснение, ако можеш!
  • #8
    7 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Толкова са изостанали, че са производител номер едно. И според експертите ВАГ ще направи електромобилите масови. Изостанали са само от Тойота, там няма планове за бъдещето. Може би единствената компания изоставаща при ел. Колите.
  • #7
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Искам ВАГончика да коментира, за да ми оправи деня! :))))
  • #6
    15 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Немец и технологии е като магаре и космос! Факт!
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Немците, че са изостанали, изостанали са и това е ясно на всеки с поне малко акъл в главата и който чете и се интересува. Ама не да чете рекламни писаници и лъжи на “експерти“, а сериозна инономическа и технологична литература. Ето на и шефът на ФВ го казва, което доказва думите ми. Лошото е обаче, че след себе си завличат цяла Европа. На тях им трябва държави, като нашата да си пласират бок-лу-ците и да отложат края си. Колко още ще го отлагат не се знае, но не е далече бъдещето...
  • #4
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Европа съкс ( преди 1 година )
    Немците като цяло са много изостанали в технологично отношение. Както виждате вече на пазара няма никаква потребителска електроника произведена в Германия. Нито компютри, нито, смартфони, нищо. Няма и почти никакви електроуреди, климатици. Няма дори и машини. Вече почти всичко се прави в Азия и САЩ. Цяла Европа се превръща в посредствена територия която разчита на чужди държави не само за технологогии ами и за ресурси и енергия. Суровини, газ, петрол всичко е внос. Дори и соларните панели.
  • #3
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде е *** да коментира, какво казва шефът на неговите любимци?
  • #2
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-после шефът на ФВ да излезе и да каже малко завоалирано, че царят е гол. Ами аз това нещо от години го виждам и го разправям. Предполагам и доста други хора го виждат. Човекът директно си го казва за изнасяне на производства, където е по-евтино (Китай, както се досещате) и закупуване на технологии от други компании, което значи, че технологично са изостанали, казано кратко, точно и ясно. С дизелгейт се видя, че технологично са толкова изостанали,че освен с измами нямат друг шанс да продължат
  • #1
    23 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами то вие настъпахте мотиката, драги. Заради вас се завъртя колелото. Икономисвайте средства, защото ще останете в анaлите на историята. Вече стартъпи с по 10 човека правят супер коли с електрически мотори, а вие едно ID го точите като баница от години насам. Та даже и софтуера не може да му направите като хората. Само се чудите какви глупости да пишете по списанията за другите ви конглокенти...