IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти препоръчват на Nissan сливане с Honda

Това е единственият начин компанията да се справи с агресията на Toyota

Експерти препоръчват на Nissan сливане с Honda

Ръководството на Nissan не бива да пренебрегва възможността за сливане с Honda, ако връзките с Renault бъдат прекратени. Това заяви анализаторът в агенция LightStream Research - Мио Като, според когото това е единственият начин компанията да се справи със заплахата, идваща от другия голям японския производител Toyota.

"В момента Toyota привлича в различни съвместни проекти по-малки японски автомобилни производители като Mazda, Suzuki и Subaru. В същото време Honda никога не се е занимавала с агресивни сливания или придобивания на други компании и сливането с Nissan изглежда немислимо. Но заради нарастващата конкурентоспособност на Toyota вероятно ще се наложи Nissan да търси нов партньор, който да замени Renault. И в Honda може би няма да са против идеята", обясни Като.

По-рано тази седмица от Nissan отхърлиха появилите се твърдения, според които компанията ще се опита да напусне алианса с Renault заради скандала с бягството на Карлос Гон от Япония. Представител на японския производител коментира единствено, че тази позиция остава непроменена.

Говорител на Honda обаче направи интересен коментар по темата, като заяви, че автомобилните производители са склонни да търсят нови партньорства с оглед непрекъснато увеличаващата се нужда от инвестиции в нови технологии. Той добави също, че в крайна сметка автомобилната индустия в Япония вероятно наистина ще бъде разделена на две групи.

Снимка: Nissan

0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чук ( преди 4 години )
    Тук некви апологети на вагинални щайги май не знаят, че първият завод за ДВГ е в Сошо Франция....толкоз за лошите френски коли и "готините" немски таралясници....и да Нисан без Карлос Гон си беше гризнал дръвцето....и не, не е държавна Рено - Крупнейшие акционеры компании правительство Франции (15,01 %) и Nissan (15 %)...и те така има още 60% дето не са на държавата...много ми са смешни гоУфаджии на 25 г бараки да философстват на тема автомобили
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Ха ха ( преди 4 години )
    Нисан без Рено е тю тю за половин година
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами, като не знаеш дали са държавни или не чети бе! То си го пише, ама май ти е по-лесно да пишеш, отколкото да четеш.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Сега пък се били слели Рено и Нисан?!?! Тук наистина, доста ограничени индивиди се подвизават и пишат!!!
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Сега почна и на друг да се правиш увредени от каране на Рено. Толкова си елементарен и меко казано ***, че си нямаш на идея. В крайна сметка се оказа, че Нисан НИКОГА не е фалирал. Нали така или пак ще твърдиш друго. Какво стана с клипа на Тойота. 10 пъти те призовавам да напишеш заглавието му, за да видим, че пак лъжеш. А колкото до плюсовете, май за себе си говориш. Вчера видях как за отрицателно време ги нацъка. Иначе"не ни знаеш спора", но за плюсовете знаеш!? Елементарен си!
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Изписа 20 коментара да убеждаваш, че Нисан е бил фалирал, а накрая се оказа, че не е фалирал, а е щял. Определено главата не те слуша. Явно разлика между нещо случило се и нещо, което има вероятност да се случи не правиш. Това говори много за теб, колко ти е акъла. Дай сега за Тойота! Дай да видим поредната твоя лъжа!
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Може да не са фалирали фалирали, но без Рено щяха да са. Ако да висиш на банките с 20 милиарда (колкото БВП на малка държава) не е жив фалит не знам какво е. И щом Рено са такъв рак за Нисан защо след като се отдръпнаха оперативната печалба на Нисан падна с 99% и се наложи да съкратят 12 хил човека.
  • #18
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Кога е фалирал Нисан те питам пак? Ще отговориш или ще продължаваш да се правиш на дръж ми шапката? Тойотите съвсем ги забрави май? Какво стана с видеото? Напиши му заглавието де да видим поредната ти лъжа!
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тъй като се.трият и текстове на английски ще го напишем на бг белким го схванеш. През 1999 година всички банки спират кредитирането на Нисан заради многомилиарден дълг. Шефовете на Нисан започват да търсят чуждестранен инвеститор който да купи голям пакет акции за да влязат свежи пари в бизнеса защото иначе банкрута е пред вратата. Нисан търсят купувач и то чуждестранен. В страната им никой не иска да ги купи!
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    abc ( преди 4 години )
    Субарче... датата е 27 март 1999 година:Търси в уикипедията RenaultNissanMitsubishi_Alliance, че тук не дават да се пускат линкове... Та, там пише:"...after the company's turnaround from near-bankruptcy..."