Сливането между PSA Peugoet-Citroen и FCA Fiat Chrysler вече е сигурно, като ще създаде четвъртия най-голям автомобилен производител в света, с над 8.7 милиона продадени коли през миналата година. Новата група ще притежава и рекорден брой марки: 14, повече от Volkswagen и много повече от Toyota и Renault-Nissan. Шефът на бъдещия гигант Карлос Тавареш уверява, че марките със славна история са прекалено ценен капитал, за да се откаже от тях. Но той се е доказал през годините като прагматичен ръководител, който не се колебае да реже неефективните разклонения. Отсега може да се прецени кои марки са в безопасност и кои са потенциално застрашени, както прави в свой анализ Лука Чифери от Automotive News Europe.
Златната кокошка на FCA. Някога име на пикапите на Dodge, сега това е отделна марка, чиито продажби набъбнаха от 263 000 бройки през 2009 до над 720 000 през миналата година. Тази ще донесе нов рекорд.
Освен това Rаm продава своите пикапи със завидна норма на печалба - около 10.6%, чувствително повече от германските премиум производители например.