Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Fiat-Chrysler - най-после нови модели
Повече от десетилетие Fiat не е инвестирал сериозно в развойна дейност и продава доста морално остарели модели (показателно е, че "новата" Panda получи 0 звезди за безопасност от EuroNCAP). Сега италианците могат да вземат наготово модулната платформа на PSA, която е изгодна за производство, и да обновят гамата си без съществени разходи.
Повече от десетилетие Fiat не е инвестирал сериозно в развойна дейност и продава доста морално остарели модели (показателно е, че "новата" Panda получи 0 звезди за безопасност от EuroNCAP). Сега италианците могат да вземат наготово модулната платформа на PSA, която е изгодна за производство, и да обновят гамата си без съществени разходи.