Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot-Citroen - достъп до Северна Америка
След злополучен опит в началото на 80-те французите на практика отсъстват от най-доходния пазар в света. Сега придобиват достъп не само до огромната производствена база на FCA, но и до отлично развита дилърска мрежа. С коли като 5008 те вече имат и подходящи модели за отвъд океана.
След злополучен опит в началото на 80-те французите на практика отсъстват от най-доходния пазар в света. Сега придобиват достъп не само до огромната производствена база на FCA, но и до отлично развита дилърска мрежа. С коли като 5008 те вече имат и подходящи модели за отвъд океана.