Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Fiat-Chrysler - електрическо задвижване
Италиано-американският концерн е доста назад в електрификацията. PSA също не е сред лидерите, но новата модулна платформа позволява както чисто електрическо задвижване, така и плъг-ин хибрид, от което вече се възползват новите Peugeot 208 и Opel Corsa.
Италиано-американският концерн е доста назад в електрификацията. PSA също не е сред лидерите, но новата модулна платформа позволява както чисто електрическо задвижване, така и плъг-ин хибрид, от което вече се възползват новите Peugeot 208 и Opel Corsa.