Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot-Citroen - 4х4 задвижване
Французите от години нямаха своя разработка за задвижване на четирите колела и ползваха стари технологии на Mitsubishi. В момента PSA не предлага 4х4, освен като твърде скъпа поръчкова доработка от Dangel. FCA има всичко необходимо в този сегмент благодарение на Jeep.
Французите от години нямаха своя разработка за задвижване на четирите колела и ползваха стари технологии на Mitsubishi. В момента PSA не предлага 4х4, освен като твърде скъпа поръчкова доработка от Dangel. FCA има всичко необходимо в този сегмент благодарение на Jeep.