Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
PSA и FCA - "оптимизация" на персонала
Сливането дава възможност и на двете компании да посъкратят малко ненужни служители, оправдавайки се с искане на "другата страна". В PSA този процес напредна още след сливането с Opel (сега компанията има 64 000 работници във Франция, при над 100 000 преди десет години), но FCA има свръхкапацитет и излишни заводи и в Европа, и в Америка.
Фабриката за Fiat 500L в Сърбия вероятно ще е първата жертва.
Сливането дава възможност и на двете компании да посъкратят малко ненужни служители, оправдавайки се с искане на "другата страна". В PSA този процес напредна още след сливането с Opel (сега компанията има 64 000 работници във Франция, при над 100 000 преди десет години), но FCA има свръхкапацитет и излишни заводи и в Европа, и в Америка.
Фабриката за Fiat 500L в Сърбия вероятно ще е първата жертва.