Спасение за Lancia и Alfa Romeo, 4х4 за французите и доста дебела пачка за семействата Аниели и Пежо
Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
6 от 15 | Съюзът PSA-FCA: кой какво печели?
PSA и FCA - данъчни ползи
Новата обединена компания ще е регистрирана в Холандия, при тамошните доста облекчени данъчни режими. За PSA до момента бе трудно да предприеме такъв ход заради политическия отзвук във Франция.
Още по темата:
-
Съвместният чешки завод с Toyota занапред ще произведа само Aygo
-
Навършилата 210 години компания се хвали с победа в първото автомобилно състезание - и с първата открадната кола
-
Французите ще атакуват отвъд океана... с малки автомобили
Още по темата:
-
Не всички от 14-те марки на новия алианс PSA-FCA имат добри шансове за оцеляване