Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Фамилиите Аниели и Пежо - милиарди
Семейните капитали, стоящи зад двете компании, доста ще набъбнат - сделката предвижда разпределянето на "специален дивидент" от 5.5 млрд. евро между акционерите на FCA (най-вече фамилия Аниели) и 3 милиарда евро дивидент за акционерите на PSA от включената в сделката продажба на дела от поддоставчика Faurecia.
Семейните капитали, стоящи зад двете компании, доста ще набъбнат - сделката предвижда разпределянето на "специален дивидент" от 5.5 млрд. евро между акционерите на FCA (най-вече фамилия Аниели) и 3 милиарда евро дивидент за акционерите на PSA от включената в сделката продажба на дела от поддоставчика Faurecia.