IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Работници във Volkswagen разкриха новия Golf

Интериорът на модела също вече не крие никакви тайни

Работници във Volkswagen разкриха новия Golf

Официалната презентация на новото поколение на VW Golf ще се състои на 24 октомври, но за последните няколко месеца видяхме огромен брой "шпионски" снимки на модела. Те обаче не могат да се сравнят с тези, които се появиха само преди броени минути. На тях е заснет автомобил без никакъв камуфлаж, като дават възможност да се види отблизо и салона.

Снимките бяха публикувани в една от страниците на любителите на автомобилите Volkswagen във Facebook и тъй като явно са направени в завод на марката, се предполага, че са дело на работници в предприятието. По всяка вероятност, това е машина с по-ниско ниво на оборудване, тъй като джантите са по-малки, а също така отсъстват предните парктроници.

VW Golf

От фотографиите става ясно, че новият Golf ще получи напълно преработени фарове, както и унифицирана долна решетка. И по-тънка решетка с новото фирмено лого на марката, която дебютира при електрическия хечбек ID.3. Снимки на задната част няма, но вече е известно, че там промените са много по-малко, като ще засегнат стоповете и бронята.

Вижда се и салонът на хечбека, който много прилича на този на новото поколение на крокоувъра VW Touareg. Изцяло цифровият приборен панел е обединен с големия екран на информационно-развлекателната система. От лявата страна на водача се вижда блок от клавиши, който се съчетава хармонично с приборния панел.

VW Golf

Долната централна консола изглежда относително опростена, а скоростният лост заема значително пространство, както и двата подлакътника между предните седалки. Вижда се още сребрист бутон за стартиране на двигателя, както и електронна ръчна спирачка. Между централните вентилационни отвори и информационно-развлекателната система се намират няколко сензорни клавиша, която явно са нужни за управление на климатичната система.

Снимки: Facebook

0 от 500
  • #21
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    В Албания мерцедес е най-търсената кола втора употреба, в САЩ -Тойота, в Австралия - Тойота, в Канада - Тойота. В Азия и Африка- Тойота. Ти какво мислиш,че ми доказваш с голф,че е най-търсен в България. Голф е една кошара , Еталонът в световен мащаб е Корола. Много преди голф да го има на чертожната дъска.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Германец и дизайн = голф скука. Дизайнери са италианци и французи.
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Нещо екстериора не е моя, но пък интериора е супер. Всичко е въпрос на вкус. Иначе съм сигурен, че технически ще е класа над конглокентите в класа и отново ке задава стандартите, но дизайна на колата не ми допада особенно.
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 5 месеца )
    Тук виждам един и същ самураи под различни имена да похапват шоколад втора употреба.Няколко неща, голф е дал името на класа, най продаваната кола в Европа, школата за дизайн е във Пфорцхайм, Байерн,дизайнерите на Киа и Хюндай са немци,дизайна на аурис според всчки капацитети е катастрофа , голф е наи търсената кола втора ръка, не само у нас.Ако японците, както корейците им се светне да назначат европейски дизайнери и инженери, става трудно за швабите.Да, ама не.
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Браво на Фолксваген ( преди 5 месеца )
    Фен съм на Тойота Корола, но този Голф /както и голф 7-цата/ ми харесва, може би защото прилича на Корола. Ниската линия на прозорците ми харесва, много е практично и дава чудесен обзор, тесните фарове също ми харесват, лайстната в предната решетка гениално се вписва в горната линия на фаровете и създава фин дизайн, нищо общо със старите груби немски коли,които бяха като кораби груби.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За стандартите на Фолксваген е доста революционнен дизайна. Според мен стария беше по-добре. В последно време в много индустрии забелязвам колко много "папарашки" и "изтекли" снимки или данни има. Дали снимки от патентното ведомство дали бенчмарк данни в публична база, дали някой от завода. Да ама ако хванат кой ги е пуснал данните могат да го съдят да им работи доживот за без пари и все пак наказани няма, което за мен значи - евтин начин за реклама
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    На Туарегът интериорът е кошмарен за ползване. Тва да си пускаш климатика през таблет е нелепо.
  • #14
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Още много имат да се учат немците докато стигнат корейците и японците.
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не е лош голфа ама само ако го караш нов докато е в гаранция. Като мине 100хил. км го караш директно в моргата за нарязване и рециклиране.
  • #12
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Немските пенсионери ще му се зарадват. Ще им навява спомени по отминалата младост...