IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Работници във Volkswagen разкриха новия Golf

Интериорът на модела също вече не крие никакви тайни

Работници във Volkswagen разкриха новия Golf

Официалната презентация на новото поколение на VW Golf ще се състои на 24 октомври, но за последните няколко месеца видяхме огромен брой "шпионски" снимки на модела. Те обаче не могат да се сравнят с тези, които се появиха само преди броени минути. На тях е заснет автомобил без никакъв камуфлаж, като дават възможност да се види отблизо и салона.

Снимките бяха публикувани в една от страниците на любителите на автомобилите Volkswagen във Facebook и тъй като явно са направени в завод на марката, се предполага, че са дело на работници в предприятието. По всяка вероятност, това е машина с по-ниско ниво на оборудване, тъй като джантите са по-малки, а също така отсъстват предните парктроници.

VW Golf

От фотографиите става ясно, че новият Golf ще получи напълно преработени фарове, както и унифицирана долна решетка. И по-тънка решетка с новото фирмено лого на марката, която дебютира при електрическия хечбек ID.3. Снимки на задната част няма, но вече е известно, че там промените са много по-малко, като ще засегнат стоповете и бронята.

Вижда се и салонът на хечбека, който много прилича на този на новото поколение на крокоувъра VW Touareg. Изцяло цифровият приборен панел е обединен с големия екран на информационно-развлекателната система. От лявата страна на водача се вижда блок от клавиши, който се съчетава хармонично с приборния панел.

VW Golf

Долната централна консола изглежда относително опростена, а скоростният лост заема значително пространство, както и двата подлакътника между предните седалки. Вижда се още сребрист бутон за стартиране на двигателя, както и електронна ръчна спирачка. Между централните вентилационни отвори и информационно-развлекателната система се намират няколко сензорни клавиша, която явно са нужни за управление на климатичната система.

Снимки: Facebook

0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    всъщност не изглежда толкова зле във финална форма. Даже ми харесва. Само да не се улеят с цени.
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 1 месец )
    Малии тези грозни фарове от коя баварска кола са ги свалили?
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Анонимен пали той дизел да ти трака като глокник вътре и зимата да пали по бавно от мусквич бензин винаги ще е над дизел в всичко ;)
  • #28
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Анонимен. Или къфто си там ако бензиновите мотори са пълна скрап не всяка бърза и спортна кола ще е на. Бензин лягай да спиш фен на нафтовата печка дето си мислиш че колкото пуши върви много се лъжеш и каквото да правят пак е грозен голф цялата гама голф от 1 до 7 че и 8 е глокник грозен
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #25 Явно нищо няма да обясниш, ами аз да ти обясня. Пишеш за двигатели, ами тe VW точно там пък са най-изостанали. Всички купуват патентите на Тойота за хибридните технологии, защото ги правят от 20год. VW все още правят дизели, и се мъчат с бензиновите двигатели, които както всички знаем вече са най-голямата скръб в автомобилната индустрия.
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #25 Хайде сега обясни, какви са тия нива дето Голфа бил над Корола и какви поточно са тия екстри дето Голф имал повече ?
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Корола може да се мъчи да догони фв в голфовия клас ама голфа е нива над Корола. Лексуса в Горфовия клас предлага по-малко вие къде намесихте оглозганата корола с два двигателя и с по-малко екстри от Поло
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #18 Ходи спешно на преглед! Не си съвсем добре! Гоуфов клас има само в Ауто Билд и никъде другаде! Стандартите се задават от други, а Гоуфа си е една каручка и нищо повече. Продава се в Европа само и най-вече в шовинистична Германия. Има други коли, които се продават в ЦЯЛ СВЯТ, а не само на един континент. Правиш ли разлика или не? Умственият ти капацитет явно не може да схване разликата и продължаваш да си хвалиш твоето дето е нов внос и никога не е било, автомобил, а каруца.
  • #23
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #19 Стандартите за най-скучна кола може да ги задава, но не и нещо друго!
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво му обясняваш, цифрите говорят достатъчно, повече от милион всяка година в цял свят, не в Япония да кажеш, че сами си ги купуват. Да говориш, че Голфа бил най-търсената кола втора употреба или пък най-продаваната като нова, означава че не виждаш по далече от носа на един типичен Европеец, купуващ останките от това, което Германеца е решил да си купи.