IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият VW Golf ще предложи невиждани в класа си технологии

Системата "мек хибрид" ще се предлага само за бензиновите версии на модела

Новият VW Golf ще предложи невиждани в класа си технологии

Новото поколение на Volkswagen Golf, което ще бъде представено този месец, има за цел да революционизира пазара на хечбек-моделите, оборудвани с "меки хибридни" системи с 48 волта, като ще получи технологии, които все още не са виждани в този клас. Това заяви техническият шеф на Volkswagen д-р Франк Велш, цитиран от Autocar.

В компанията залагат на осмата генерация на Golf, за да прекрати свиването на продажбите в сегмента, които от началото на 2019 г. са спаднали с 16%. За целта моделът ще предлага не само водещи технологии, но и възможно най-ниските емисии на СО2.

VW Golf

"Разработката на модела приключи и вече сме във фазата на предварителна продукция, където трябва да се уверим, че всяка част е идеално напасната с другите. Прототипът ни се справи отлично, но сега е време да видим как работи серийния модел. За целта провеждаме тестове в Германия, САЩ, Испания и Китай", обясни Велш.

Главният инженер на марката допълни, че само бензиновите двигатели с обем 1,0 и 1,5-литра ще се предлагат с 48-волтова хибридна система. По-слабият от тях ще развива 130 к.с., а другият - 150 к.с. Все още обаче няма яснота кои мотори на новия Golf ще получат механична скоростна кутия.

VW Golf

"Имаме система с 48 волта на основните бензинови, но не и на дизеловите двигатели. Дизелът така или иначе има добри показатели на CO2, а и поставянето на "мек хибрид" ще го оскъпи значително. Тази система помага не само за СО2 емисиите, но и за комфортно шофиране. Благодарение на нея, няма да чуете рестартирането на старт-стоп системата. Двигателят се изключва дори по време на движение и ако просто докоснете педала, то се стартира отново, без да разберете", обяснява Велш.

Дизеловият мотор представлява актуализирана версия на сегашния 2,0-литров TDI с кодово име EA288 Evo, който е значително преработен. Моторът е олекотен, като е получил по-ефективен и отзивчив турбокомпресор. От VW посочват, че агрегатът предлага с 9% по-високи въртящ моменти и мощност, докато вредните емисии СО2 са намалени средно с 10 гр. на км.

VW Golf

Ще има и хибридна версия със зареждане от електропреносната мрежа - Golf GTE. Тя ще развива мощност от 241 к.с. (настоящото поколение е с 201), което е колкото и сегашният Golf GTI. Съответно, това ще премести GTI по-нагоре в гамата, като хот-хечът ще получи нова версия на 2,0-литров турбодвигател EA888 с увеличена мощност. Догодина ще излезе и Golf R с 400 к.с., като той ще може да се конкурира с Mercedes-AMG A45 и Audi RS3.

"Електрическият е-Golf отпада от гамата при новото поколение, защото излизането на VW ID.3 прави този модел напълно излишен", каза още Велш.

Снимки: Autocar

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ангел ( преди 6 месеца )
    Не разбрах дали това чудо на техниката е турско. Нещо тези германци се объркаха. Гледам, че и Мерцедесите вече са руски :)
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    не знам ама тука някой хора още преди 10 години ги пишеха какви са *** ваг групата, а едно вагенско фенче и един рре а3 обясняваха колко били хубави. набивахте им половината си заплата половината си живот и сега завода отива в турция. да не забравите да спестявате за новия хай-тек гоуф мейд ин анадола. тънко ще ги дават - само 70-80 К с екстрите, бай ердоган добре трябва да намазва.
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 6 месеца )
    На дизайн са го докарали добре. Само да не беше немска ненадеждна ***...
  • #12
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Невижданите технологии, вероятно са свързани с нов софтуер, от оня "хубавия". А този, който обяснява как не може в електричка да качиш 2 деца и да отидеш до морето, явно не е мърдал от село, където продават само нафта в туби. Последните 2 години съм забелязъл, като пътувам за Бургас и Варна, че на всякъде по бензиностанции, където спра за почивка има нови колонки 50Kw. Често виждам и да ги ползват. Да уточня, не съм карал нафтова печка, когато исках евтино, бях на LPG, хем еко, хем евтино!
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Не благодаря ( преди 6 месеца )
    VAG групата да не се подмазва на българският народ за гафът със завода , дето ни залъгваше 2г. Накрая заключи, че българите са нискообразовани, мързеливи и недостатъчни за една убита фабрика нищо че само Кремиковци имаше над 10хиляди души персонал ! Айде сега ако обича да си вземе рекламната статийка и в Анадола ! Нали там били имали "огромен " пазар или искат ние само да им купуваме боклуците като в Билла и Метро ,а производството да е на друго място !
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Това колко е еко колата и колко зле е нашата инфраструктура от зарядни станции са две различни неща. Дали е еко нямам мнение, информацията която получаваме винаги е манипулативна в посока някое от лобитата на двете страни. Дали е подходящо ел. кола в БГ - ами трудна работа все още.
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 9 Веднъж под статия за електричка, попитах, колко пъти и къде зареждат батериите при път до морето с две деца в колата. Отговори 0. Само минуси. Еко на картинка или колло в най-добрия случай. Смешковци
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    А бе тук всички са електричка та електричка или поне хибрид. Ама колко от вас защитници карате електричка и хибрид. Има ли повече от 2-3ма. Останалите е успех ако не карат и те така омразната нафта. Само да уточня - не го казвам в защита на нафтата
  • #7
    19 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Мек хибрид - най-евтиния измекярски начин да минеш евро изискванията - 'нечувана технология', ''първи в света', 'революция' blah blah.
  • #6
    11 rate up comment 14 rate down comment
    NCL ( преди 6 месеца )
    А “зелените” глупчовци с бленуваната Тесла която имала нула емисии защо не си зададат въпроса - тока който консумира тя от къде идва? Даром от небето ли? Не искаме атомна енергия защото е опасна. “Зелената” енергия пък е доста скъпа. Та тока който ползвате драги ми смехурковци в голямата си част все още се произвежда с въглища което е толкова мр,ъсна индустрия че и показателите на 10 дизелови автомобили не могат да я стигнат. Но еко-празноглавците едно си повтарят: кола на ток = нула емисии.