IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Двулитров Volkswagen Golf подобри рекорда за мощност на Mercedes-AMG

Германско тунинг-ателие "напомпа" хечбека GTI TCR до 450 конски сили

Двулитров Volkswagen Golf подобри рекорда за мощност на Mercedes-AMG

Експертите от ателието B&B Automobile Technik успяха да увеличат мощността на хот-хеча Volkswagen Golf GTI TCR до 450 к.с., като по този начин автомобилът превъзхожда най-мощния сериен модел с 2,0-литров мотор с 4 цилиндъра - Mercedes-AМG A45.

Като цяло B&B Automobile Technik предлага 4 различни варианта на форсировка на 2,0-литровия мотор на Volkswagen Golf GTI TCR. На първото ниво мощността скача от стандартните за модела 290 к.с. и 370 Нм до 340 и 450 Нм. Цената на тази доработка е 1498 евро.

Volkswagen Golf GTI TCR

Следващите два варианта вече предлагат 360 к.с. (470 Нм) и 400 к.с. и 520 Нм, като това ще струва на клиентите съответно 3950 и 7950 евро. При топ-версията двигателят вече развива 450 к.с. и 580 Нм, като цената е 12 950 евро. В нея влиза и усилване на 7-степенната роботизирана скоростна кутия  DSG.

Увеличението на мощността е постигнато със смяна на турбината, поставяне на по-производителен интеркулер, на спортна изпускателна системи и на нов катализатор. Препрограмиран е и блокът за управление на мотора.

Volkswagen Golf GTI TCR

Ателието предлага още снижено окачване за 298 евро или пълна модернизация на ходовата част със замяна на основните елементи със спортни. Това вече струва 1898 евро. Още 3298 евро излизат спортните джанти B&B с 20-цолови джанти и спортни гуми с размер 235/30 R20.

Инженерите на B&B Automobile Technik твърдят, че при най-мощния вариант с 450 к.с. ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди. За сравнение, най-мощният сериен модел в света с 4-цилинров мотор - Mercedes-AMG A 45 S, който има 421 к.с., прави същото за 4,0 секунди. Golf-ът обаче е с предно предаване, докато хечбекът на AMG разчита на фирмената система за задвижване на четирите колела 4Matic+.

Volkswagen Golf GTI TCR

Снимки: B&B Automobile Technik

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До #13 ( преди 1 година )
    Явно не знаеш много за автомобилите и кое какво е .... как може да ме питаш, защо сравнявам Голф с Корола ? Ами да, в един клас са и това са най-продавените автомобили в клас C. И за какви екстри и двигатели говориш, че Корола не можела да предложи, а Голфа предлагал ?.... изумен съм от въпросите ти, при положение че Голф дори не може да предложи хибриден двигател ?
  • #11
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Цугцванг ( преди 1 година )
    Хех, европееца бил глезен! Това някакъв виц ли е? Европеецът е ***! Само *** може да си мисли че тракащ канцерогенен дизел може да бъде "премиум".
  • #10
    2 rate up comment 7 rate down comment
    онзи ( преди 1 година )
    Който веднъж се е качил на японска кола рядко се връща на европейска....Особенно на Vag....Трябва да е нещо бахав или да има пари в излишък.
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До #10 ,уповаваш се на стара слава, след 2012-а са зле.Продават се вярно е,Германеца винаги ще го купува.За миналата година от 700 000 продадени Голф, половината са продадени в Германия, останалите са за Европа и целия свят. За сравнение, продажбите на Корола 1.1млн. бройки, от които по-малко от 100К са продаени в Япония, останалите 1млн. са за целия свят. Ето това е статистика, на коята можеш да се довериш и да забравиш, поне за малко че си в Европа и трябва да слушаш какво Германеца си купува.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Golf-R ( преди 1 година )
    Много ги разбитата ей,те щото другите марки изкарват само перфектни автомобили. Голфа си е супер аз пък мога да кажа от личен опит.
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ще друса я! То обикновените голфчета ти разбиват камъните в бъбреците, а това с втвърденото спортно окачване ще ти смъква и пломбите от зъбите от друсане! Успокояващото е, че повечето време ще е в бокса за ремонти, отколкото на пътя. Така, че споко! Друсането ще е най-малкият проблем.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А лъжливо софтуерче сложили ли са му? Защото то е част от VW experience-a :)
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ЩЕ ДРУСА!
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #4 Говориш на бивш собственик на Гоуфове ве смешен! Май ти не си наясно с нещата! Просто няма такива трошки! Разбрах го по трудния начин, но все пак го разбрах. А ти сигурно си бавно развиващ се щом още не си. Ама то може книжка още да нямаш и да вярваш на батковците дето ти говорят колко яка машина е тва Гоуфа. И понеже си тАпо парче и няма да разбереш от дума, пусни си в търсачката Golf се провали в продължителния ни тест и чети! Има още много тестове и статии, доказващи, че това е к0чина.
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    had ( преди 1 година )
    #1 Ти в Голф качвал ли си се, бе ***, въобще не си наясно с нещата, виждал си някоя пернишка тройка 60 коня и за теб това е Голф... Бива ли да сте толкова прости, бе, как се прави държава с такива пундеци!