IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Двулитров Volkswagen Golf подобри рекорда за мощност на Mercedes-AMG

Германско тунинг-ателие "напомпа" хечбека GTI TCR до 450 конски сили

Двулитров Volkswagen Golf подобри рекорда за мощност на Mercedes-AMG

Експертите от ателието B&B Automobile Technik успяха да увеличат мощността на хот-хеча Volkswagen Golf GTI TCR до 450 к.с., като по този начин автомобилът превъзхожда най-мощния сериен модел с 2,0-литров мотор с 4 цилиндъра - Mercedes-AМG A45.

Като цяло B&B Automobile Technik предлага 4 различни варианта на форсировка на 2,0-литровия мотор на Volkswagen Golf GTI TCR. На първото ниво мощността скача от стандартните за модела 290 к.с. и 370 Нм до 340 и 450 Нм. Цената на тази доработка е 1498 евро.

Volkswagen Golf GTI TCR

Следващите два варианта вече предлагат 360 к.с. (470 Нм) и 400 к.с. и 520 Нм, като това ще струва на клиентите съответно 3950 и 7950 евро. При топ-версията двигателят вече развива 450 к.с. и 580 Нм, като цената е 12 950 евро. В нея влиза и усилване на 7-степенната роботизирана скоростна кутия  DSG.

Увеличението на мощността е постигнато със смяна на турбината, поставяне на по-производителен интеркулер, на спортна изпускателна системи и на нов катализатор. Препрограмиран е и блокът за управление на мотора.

Volkswagen Golf GTI TCR

Ателието предлага още снижено окачване за 298 евро или пълна модернизация на ходовата част със замяна на основните елементи със спортни. Това вече струва 1898 евро. Още 3298 евро излизат спортните джанти B&B с 20-цолови джанти и спортни гуми с размер 235/30 R20.

Инженерите на B&B Automobile Technik твърдят, че при най-мощния вариант с 450 к.с. ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди. За сравнение, най-мощният сериен модел в света с 4-цилинров мотор - Mercedes-AMG A 45 S, който има 421 к.с., прави същото за 4,0 секунди. Golf-ът обаче е с предно предаване, докато хечбекът на AMG разчита на фирмената система за задвижване на четирите колела 4Matic+.

Volkswagen Golf GTI TCR

Снимки: B&B Automobile Technik

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Голф 3 тди ( преди 2 месеца )
    От кога "болнично сиво" стана акцент за спортен автомобил.?
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #13 ( преди 2 месеца )
    Явно не знаеш много за автомобилите и кое какво е .... как може да ме питаш, защо сравнявам Голф с Корола ? Ами да, в един клас са и това са най-продавените автомобили в клас C. И за какви екстри и двигатели говориш, че Корола не можела да предложи, а Голфа предлагал ?.... изумен съм от въпросите ти, при положение че Голф дори не може да предложи хибриден двигател ?
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Цугцванг ( преди 2 месеца )
    Хех, европееца бил глезен! Това някакъв виц ли е? Европеецът е ***! Само *** може да си мисли че тракащ канцерогенен дизел може да бъде "премиум".
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    онзи ( преди 2 месеца )
    Който веднъж се е качил на японска кола рядко се връща на европейска....Особенно на Vag....Трябва да е нещо бахав или да има пари в излишък.
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само не разбрах къде сравняваш Корола с Голф? Никто са в един клас, нито Королата може да предложи обема двигатели и екстри които предлага Голф. Къде сравняваш Кон с магаре? Между другото основния пазар на Корола е в САЩ, където както знаем не са придирчиви към качеството на материалите. Я виж продажбите на Корола в Европа, Тойота направо спира модели, заради малки продажби в Европа. Европееца е глезанчо.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #10 ,уповаваш се на стара слава, след 2012-а са зле.Продават се вярно е,Германеца винаги ще го купува.За миналата година от 700 000 продадени Голф, половината са продадени в Германия, останалите са за Европа и целия свят. За сравнение, продажбите на Корола 1.1млн. бройки, от които по-малко от 100К са продаени в Япония, останалите 1млн. са за целия свят. Ето това е статистика, на коята можеш да се довериш и да забравиш, поне за малко че си в Европа и трябва да слушаш какво Германеца си купува.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Golf-R ( преди 2 месеца )
    Много ги разбитата ей,те щото другите марки изкарват само перфектни автомобили. Голфа си е супер аз пък мога да кажа от личен опит.
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Толкова е калпав голфа, че е най-продаван в Европа. Натъртвам на Европа, защото тук са най-глезените клиенти в света, и качеството на материалите на европейските марки е доста по-високо от американските. Толкова е калпав Голфа, че е най-добрия в класа си. Толкова е калпав, че всички останали марки в този клас искат да премерят сили с него. И накрая да добавя, че този клас се нарича ГОЛФОВ клас. А кой чул от някой на който му разказали, за някакъв 30 годишен голф на милион километра е друго нещо
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Бивш собственик на голф ли бе момко. Ти ако имаше пари за голф нямаше да караш евтина трошка.
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ще друса я! То обикновените голфчета ти разбиват камъните в бъбреците, а това с втвърденото спортно окачване ще ти смъква и пломбите от зъбите от друсане! Успокояващото е, че повечето време ще е в бокса за ремонти, отколкото на пътя. Така, че споко! Друсането ще е най-малкият проблем.